Hoe doen we het?
Werkwijze
Wanneer u als klant bij ons komt, ziet het traject er als volgt uit:
1. Contactmoment
Wanneer u interesse heeft, kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen: telefonisch of via e-mail. Bekijk de contactpagina voor onze gegevens.
2. Informatie delen
Om ons goed voor te bereiden, vragen wij u belangrijke gegevens met ons te delen via e-mail. Indien beschikbaar, ontvangen wij ook graag de bouwtekening om ons alvast in te lezen.
3. Persoonlijk Gesprek
Na ontvangst van uw gegevens plannen we graag een gesprek om uw wensen en behoeften te bespreken. Wij adviseren en werken samen met u om de beste oplossingen te bepalen op basis van uw specifieke situatie.
4. Aanbod op Maat
Op basis van dit gesprek stellen wij een gedetailleerde offerte op, waarin duidelijk staat wat u van ons kunt verwachten.
5. Offertegesprek
Na ontvangst van de offerte plannen wij een gesprek om alle details door te nemen. Tijdens dit gesprek passen we de offerte indien nodig aan, zodat deze volledig aansluit op uw verwachtingen.
6. Voorstel Installatietekening
Bij goedkeuring van de offerte ontvangt u van ons een gedetailleerde installatietekening. Deze tekening bevat alle afspraken die we hebben gemaakt. U krijgt de kans om deze tekening te beoordelen en eventuele opmerkingen met ons te bespreken. Op deze manier voorkomen we verrassingen tijdens de uitvoering.
7. Planning en Uitvoering
Na goedkeuring van de tekeningen stellen we een plan op, dat als leidraad dient voor de daadwerkelijke uitvoering van de werkzaamheden.
8. Revisietekeningen
Na afronding van onze werkzaamheden ontvangt u, indien mogelijk, bijbehorende revisietekeningen als overzicht van de uitgevoerde aanpassingen.